Grafički dizajn

Plakati

Uspješnost dizajna jumbo plakata, postera ili bilboarda je kad njegova poruka bude zamijećena od strane vozača pri prosječnoj brzini. U dizajnu jumbo plakata postoji pravilo koje glasi: “7 riječi ili manje!” – toliko riječi uspije pročitati jedan prosječni putnik u vozilu u kretanju.

Osnovne smjernice dizajna billboarda ili jumbo plakata su:

  • Kvalitetna fotografija – visoke rezolucije (razlučivosti) i to u mjerilu 1:1, 300 dpi
  • Količina informacija – komunicira se 1 poruka koja treba biti kratka i jasna, idealno do 7 riječi kako bi se mogla pročitati iz automobila; treba voditi računa da je medij vanjskog oglašavanja u vidnom polju primatelja nekoliko sekundi
  • Kontrast – plakat treba biti dobro vidljiv i čitljiv s udaljenosti, najčešće iz vozila u pokretu; važna je boja podloge, boja teksta te njihov odnos
  • Tipografija ili font – treba odabrati dobro čitljiv font

Jumbo plakat, poster ili bilboard je tiskani materijal koji je većih dimenzija, a najčešće se koristi u promociji raznih proizvoda, usluga ili događaja.

Kreativa

Naši radovi

Marita

Pučko otvoreno učilište Vinkovci

Rotonda

Scroll to Top