Uspješnost dizajna jumbo plakata, postera ili bilboarda je kad njegova poruka bude zamijećena od strane vozača pri prosječnoj brzini. U dizajnu jumbo plakata postoji pravilo koje glasi: “7 riječi ili manje!” – toliko riječi uspije pročitati jedan prosječni putnik u vozilu u kretanju.
Osnovne smjernice dizajna billboarda ili jumbo plakata su:
- Kvalitetna fotografija – visoke rezolucije (razlučivosti) i to u mjerilu 1:1, 300 dpi
- Količina informacija – komunicira se 1 poruka koja treba biti kratka i jasna, idealno do 7 riječi kako bi se mogla pročitati iz automobila; treba voditi računa da je medij vanjskog oglašavanja u vidnom polju primatelja nekoliko sekundi
- Kontrast – plakat treba biti dobro vidljiv i čitljiv s udaljenosti, najčešće iz vozila u pokretu; važna je boja podloge, boja teksta te njihov odnos
- Tipografija ili font – treba odabrati dobro čitljiv font